Tuesday, April 6, 2010

Sila jangan baca, takde faedah

Fuhh...lega siotttt...kenapa? VIVA tesis sudah settle bro! apa itu VIVA tesis?? ahhhh, kalo bukan pelajar U tak taw lah kut, tapi aku pun baru taw last year nie, sebab aku nie lembab sangat, lebih lembab dari siput...walauapapun...aku dengan suksesnya berjaya menamatkan cabaran yang tidak seberapa ini.

VIVA tesis nie yang aku taw dari sumber yang 50% boleh dipercayai bermaksud, "presentation for thesis", ada faham, kompem tak faham kan. Senang cerita lah, lepas buat tesis kena lah bentang apa yang kita dapat! tu jek...kalo kos aku nie, dia bagi masa 10 minit untuk bentang dan 5 minit untuk Q&A (soal dan jawab teka teki)...tapi tadi aku Q&A tak sampai pun 5 minit, sebab aku bentang semua yang patut, so PENILAI fhm kot, tu yang tak banyak tanya, ade pun satu soalan, ITU PUN AKU JWB DENGAN TIBAI2 SAJA, betul ke tak aku pun xtaw...yang aku taw, aku nak hbis, itu jer!

dah2...cukup, itu yang terjadi, dan satu lagi sebenarnya VIVA tesis tu bermula jam 2 ptg tapi aku datang PUKUL 1 PTG, hebat bukan, awal sejam tu beb, tapi aku PESERTA yang ke-6, tunggu punya tunggu sampai pkul 3.30 ptg baru aku buat presentation..tapi takpe, aku lebih suka camtu...

dah2, k...bye a.k



7 comments:

z said...

tepuk tangan utk beliau...

LEMONADE said...

tggu turn nak present thesis gak ni.

Akmad Toshiro said...

tq2 cikkian, anda bila lg??? n gudluck to u lemonade! huhuhu

NorshahilaSabarudin said...

phm2 penah mengalami situasi nie dolu2..hehe dh lepas present musti rase dh merdeka jap kan..hehe

Akmad Toshiro said...

hahaha...rasa dah merdeka sgt neh..exam plak nk bertandang xlama lgi..

Unknown said...

alemak.. xde fekdahh. tapi da terbace. ekekeke:P

Akmad Toshiro said...

kan dh btau awl2..hahaaha...xcaye..