Wednesday, April 14, 2010

Sengih2 dari merekaaaa






Entri kali ini, adalah berkaitan photoshop! yeah! grafic manipulation! gambar pertama itu aku buat selama hampir satu jam...kalau nak taw camna nak buat...follow this tutorial!



9 comments:

NichKhun said...

fuyyoo.... boley wat gambar tu gerak2 tak? hehehehe kagum jap.. wat la utk sy skali.. ngahahaha

eija (iniblogeija) said...

Cantik!!!
Buat kan lah aku satu...heheh

Mis Erika said...

uiseseh..huu :)

Eqah Zaque Billetdoux said...

Lawa. dan best.

cemomoi said...

aku buat sendiri aje... tapi payah nak jadik.. yang ni kira kompom jadi le ye

cikkiah said...

buatkannnnn..hoho..*gila malas*

akey87 said...

@NichKhun blum sampai lagi tahap kasi gerak2 gambar, nnti kalo dah sampai sy post lagi sini..hehe

@eija boleh bah, yang ptg belanja sy cendol, hahaha..

@Mis Erika uiskkk..huhu..napa kan? senang jak, mo try kah??

@Eqah Zaque Hohoho, ini cikai2 punya typografi, kalo yang ada kat tenet lagi semat!! cuba cari kat google "Typography Potrait"...

@cemomoi fisrt time mang susah nak jadik, tapi nnti cuba bkali2 bleh jadik jgk, cam aku gak, percubaan ke berapa entah baru jadik...

@cikkiah apalah kamu nie, hahaha, bleh aku buatkan, tapi kamu kena belanja lahhh..haha

Miss Fadhilah said...

leh wat tok sy kn...=)

bellar0ssa said...

1jam????? WAH lamenye..tak sanggup.buatkan boleh? haha.