Monday, April 5, 2010

Penyambut Tetamu Sebesar PENAPAK

kucing adalah haiwan yang sungguh comel, dan sangat disukai oleh kebanyakan orang..betu tak?? Aku pun suka kucing, dan sangat sayang dengan kucing..tapi bila.. dia buat hal yang tak senonoh, aku akan masukkan dalam kotak selama stengah hari! hah, pastu baru bagi makan. selalunya atas kesalahan buang "najis" tak kenal tempat! bagi denda sikit. Denda sikit, bukan nak Dera okay.kkena faham perbezaan dua FRASA itu. aku bukan manusia yang kejam.

aku bercerita pasal kucing kat depan pintu bilik aku nie hah, yang setiap hari menyambut kedatangan ku, melambai kepergianku (ade kot dia lambai dalam hati) selama lebih kurang setahun aku duk asrama single bed ni.

hahaha, muke dia cam kucing parsi..(takde gambar, hanset aku kamera dah tak betol!!)
bayangkan je lah eykkk. Kalo ade kucing kat depan pintu rumah anda yang setia menunggu kepulangan anda, anda rasa dia nak ape eyk?? makanan lah kot

pape pun, sy syg "MY FRONT DOOR CAT"..
hahaha...

chaw



3 comments:

NichKhun said...

hahahaha suke kucheng ek? saya ade sorang kawan.. sangat suke kucheng.. dia cakap esok2 kalau dia kawen.. kalau laki dia nak bagi hantaran kucing pom takpe.. hehehehe

sya tak de perasaan pom kat kucing.. urghhhhh

Mis Erika said...

sayangilah kucing itu..
:)

akey87 said...

Nich>> kwn awk tuh, taknak duit hantaran eyyy..iskk2, ape kucing dah wat kat dia eyhh..kcian2..hehe

Erika>> Sungguh tak tipu, sy syg setiap ekor kucing yang berPERIBADI baik (xbuang tettt merata)..haha