Wednesday, April 21, 2010

CONTEST hangit BY ARIEZA

*lu pki lah sendiri...gua naik jer soyuz tu bukan gua yang pandu...(bdk nie nak tanye plak camne rasa pandu soyuz)

Pertama sekali sy ingin memohon maaf kepada Dr. SMS a.k.a Syiekh, sebab guna gmbr dan dialog yg diatas itu...
Gambar itu masa beliau datang UKM kot, hari tu, buat speech...
tak pgi pun speech tu, sbb ade exam, rugi jgk lah...tapi takpa, gua kenal sama beliau dan taw beliau punya cerita kira dah oke lah....nak jadi mcm beliau?? tak mungkin.....
1st sekali aku taw pasal beliau nie adalah pada tahun 2006, masa tu gua masih belajar kat matrik, kebetulan FINALIS untuk angkasawan pertama malaysia adalah LECTURER gua pada masa itu, lectrer gua cerita lah pasal Dr.SMS nie, sikit jer..sebab masa tu belum konfirm lagi beliau nie jadi ankasawan..dan LETURER gua tu kena KICK!! masa minggu ke-entah tak ingat, tapi ada KARISMA BAH untuk jadik angkasawan lecturer gua tuh...
dah2...tak der tenaga nak bercerita panjang...

this post is a condition to complete my CONTEST entrance by ARIEZA, go arieza..go.!! I WANT THAT prizeeeeee, pls...:D

4 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

haa ok ok penyertaan sudah ditambah! :) mengamuk dr sms ni.. mati la ko! hahahaha ape2pun tq sbb join. semoga juri rahsia suka kt ko :p

IntanBerlian said...

ade kontest...huhu.gudluck!

|.a.r.i.e.z.a.| said...

ooo budak sabah.. nk bitau ni. tarikh tutup dpjgkn ke 31st may :) klu ko nk hntr byk2 gmbr pun lg bgs.. lg tggi chance mau mng hehehe

akey87 said...

adehhh..mo hantar bnyak2..tapi nntilah...hehehe..tunggu ahhh...30hb may aku hantar lagi!!