Tuesday, March 30, 2010

ANGEL and DEMOND

 25829-Clipart-Illustration-Of-A-Red-Evil-Devil-Woman-In-A-Fight-Of-Tug-Of-War-With-A-Good-Angel-Woman

"aku akan bangun jam 8.00 pagi besok pagi, mo pi kelas KACA..." itulah niatku sebelum tido, niat "POSITIVE SIDE", "negative SIDE" ckp "aku rasa tido masih belum cukup kalo bangun jam 8.00 pagi..bangun lambat sikit lah..ataupun xpayah pi klas ari nie, mungkin ari nie teda klass"...jaat punya negative SIDE...


dan apa yang terjadi, negative SIDE menang dengan peratus penaklukan 80%!!! pagi tadi aku tak pi kelas, aku bangun tepat pkul 11.00 pagi, takpalah, maybe tadi pun takda kelas, sebab budak2 kelas aku pun kata semalam "maybe takde klass.." kata zaidi...
takpalah, nnti aku jumpa Dr.Roslinda masa exam, nak bagi apa yaa?? untuk beliau yang aku rasa seorang pendidik yang bersungguh-sungguh...nntilah fikirkan...


bangun saja dari tidur tadi, perkara kedua dalam kepala ku adalah, "TESIS"...bukannya makanan atau nak mandi, atau nak tido balik...jadi dengan kudrat yang masih tertanam dalam DADA ini, aku pun duk pikir lah, part mana yang aku perlu perbaiki lagi sebelum nak bagi kat DR. CHIA...skg nie aku baru pas EDIT2 benda tu, blum puas hati lagi...jap lagi mo sambung...


sebelum tu mo mandi, mo makan...
Aku rasa hari nie akan menjadi hari yang "MENDATAR"...takkan ada perkara yang menarik aku akan buat selain menyiapkan tesis..."lame day, kata org putih"...kata org melayu "boring dohh"...kata org jepun "baka'.."
dah2..selamat tinggal hari selasa...

No comments: