Saturday, April 3, 2010

NUFFy teda Perubahan

walaupun aku nie sudah berblogging selama dkat 1 thun…tapi NUFFY ku macam tu jak…

CUBA KO TENGOK…RM 0.70…!!! cisss!!!

apakah nuffnang MENIPU aku??

tarikh ADS yg last sekali adalah pada 17 MAY 2009…itu adalah pada tahun lepas!!!

aku boleh kata SATU tahun yg lepas!!!

APA sebenarnya yang terjadi?? ada sesiapa yang taw kah sbab dan musabab NUFFY aku sudah inACTIVE??? adakah sebab aku dah lama tak update aku punya blog…..

baru2 nie jak aku menjadi BLOGGER balik…. CUBA KO TENGOK GAMBAR RAJAH DI BAWAH NIE>>>

1212

sangat tidak patut aku diperlakukan sedemikian rupa oleh NUFF,

tolong2!!

3 comments:

LEMONADE said...

mahu tips kah..?? hakss!

Akmad Toshiro said...

mahu bah..aku bukan taw pape pasal nuffnang nie..tulun2

LEMONADE said...

add aku kat ym, nnti aku share ape yg aku tau ok. biarpun nuff aku x dela hebat mn pon. sweetstoberi86@yahoo.com