Tuesday, April 14, 2009

RED ALERT!!

http://img177.imageshack.us/img177/1130/yyxxxcopy.gif

Im going OFF now.!!!
Tapi sebelum saya bertapa dengan buku-buku akademik untuk peperiksaan (aku pelajar yg baik, biarpun tidak pernah jadi cemerlang, tapi aku masih cuba untuk belajar lagi, sampai tiada sapa lagi yang sanggup menerima aku untuk belajar), sy nak bgtau, sy dah tukar layout blog!! huh..simple2 saja, tdk lagi mampu untuk menandingi blog2 kreatif yang telah ada.

Tapi ini permulaan yang terbagus dan langkah kanan untuk mendapat identiti sendiri (sy baru nak buat rumah yg sy suka, sebelum nie guna yg standard punya) tapi layout ni sebenarnya sy edit dari layout yang ori (ciplak lagi!), tapi boleh katakan 60% elemen dia sy dah tukar, jadi secara logiknya (ikut pemahaman dan tahap kesedaran sylah) sy pegang share yg lagi banyak, jadi sy rasa, saya boleh katakan layout ini hasil kerja sy (wink*), sy explore berpuluh blog yang lain untuk dptkan idea, ini hasil yang sy dapat buat masa nie.
dan yang paling penting, jgn heran jika anda mendapati terdapat RED ALERT kat tab Explorer atau Mozila anda (itu hasil titik peluh sy masa menoreh kat Photoshop)

Dan ini untuk hiburan, lagu kegemaran mak sy...


2 comments:

LaiLiE iZaNi said...

gudluck 4 ur final exam k...;p

Anonymous said...

good luck!!