Friday, April 9, 2010

Sila jgn baca jika anda tak suka!!!

meaning-of-life

Do not ask what the world needs. Ask what makes you come alive... then go do it. Because what the world needs is people who have come alive.

apakah maksud kata2 itu? huh...sy akan translate ke bahasa melayu..

Jgn bertanya pada diri anda apa yang "dunia" inginkan! tetapi tanya kepada diri anda apa yang membuatkan anda "hidup"!!! Kerana "dunia" memerlukan orang yang sememangnya sedang buat kehidupan!!

sila betulkan sy sekiranya sy silap..

pendek kata lah, mcm nk ikut perkembangan semasa, itu adalah "world needs", make sense jgk kan kalo kita ikut perkembangan semasa...ikut yang mcmana tu haaaa?? YOU HAVE THE RIGHT TO KNOW, bagi aku nk tahu perkembangan semasa itu sesuatu yang baik, tetapi apabila anda menjadi MANGSA kepada perkembangan semasa! itu kurang baik! aku ckp apa yg aku fikirkan terbaik bagi diri aku.

Above all, STAND TALL to make YOUR ideas alive!

if u dun understand, u can ask me, and if u think im ridiculios (ejaan salah kut) go ON, aku ndak rugi...hehehehe

dats oll for today..bye a.k..



2 comments:

aida said...

hidup ini............
x taw la nak cakap ape.......

Anonymous said...

hidup ibarat roda....