Monday, March 29, 2010

Me..PANDA BOY



eeeeeeeeee....
aku bukan tak suka hari isnin, a.k.a MONDAY, tapi kan...sekarang nie sudah pukul 8.30am...
aku sempat lagi main2 dalam blog nie, sempat lagi post entri nie...

padahal JAM 9.00AM ada KELASSSSS!!!
ko mau taw kah kelas apa, kelas KOMPOSIT!
chitttttt!! maw pigi kah ndak nie..??

hahaha!! rasa mengantuk sangat ohhhh...zzzzZZZZ

takpa2 aku akan hadiri kelas nie sebab ini mungkin kelas yang LAST! last..lasT!
mungkin yang terakhir sepanjang hidupku, jadi aku akan pigi...Pi Kelas Boy!!

sekarang ni aku maw pi mandi, sempat kah?? dah2 stop!!!
ok bye!!
jap2...mesti mataku ada macam panda thailand kan....adeeehhhh, sabar jak lah, bukan jugak aku hensem...jerawat banyak lagi tu..yang penting pi klasssss...

hahaha, ok byeeeee...byeee a.k!

2 comments:

Syamimi Supian said...

oit a.k! ye ke pegi kelas tadi?. xnampak pun :p

HoneyBUZZin said...

P la kelas...len kali kalau dah kerja macam sia ni..teringat pulak nak p sekolah..
Sakitt!